facebook whatsapp youtube
צור קשר

חשיבות הייעוץ עם איש מקצוע

author
date
04.02.2024
time
1 דקות קריאה
מאמרים נוספים בנושא:

המשפט הפלילי הוא מורכב מאוד ויש בו חשיבות רבה לדקויות ולפרטים הקטנים ביותר. כאשר אדם נעצר לחקירה בעקבות חשד לביצוע עבירה פלילית, כל מילה שיאמר מהרגע בו הוזהר  יכולה לשמש לרעתו בהבשלת התיק שלו לכדי כתב אישום וגם לאחר מכן בבית המשפט. לכן, כאשר מחפשים עורך דין פלילי בעפולה או בכל מקום אחר חשובה מאוד הן הבחירה הנכונה של עורך דין בעל ניסיון בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות פליליות דומות. חשובה גם פניה מוקדמת כך שעורך הדין יוכל לתרום מהידע שלו וניסיונו ולהביא ליציאת החשוד מן המצב בצורה הקלה ביותר שניתן במסגרת הנסיבות.

עורך דין פלילי בעפולה גם לנפגעי עבירה

תפקידו של עורך דין פלילי בעפולה ועורך דין פלילי בכלל הוא בעיקר ללוות את החשוד בכל ההליכים, החל משלב טרום חקירה ועד סיום המשפט אם ישנו. עורך הדין הפלילי מייצג את החשוד כיוון שבמשפט הפלילי התובעת היא המדינה ולא נפגע העבירה. עם זאת, במיוחד בשנים האחרונות ובסוגים מסוימים של עבירות כמו אלימות במשפחה או עבירות מין נמצא שישנו מקום לייצוג נפגעי עבירה ע"י עורך דין פלילי אם רצונם בכך. ייצוג זה מיועד בעיקר להטבת התנאים בהם חי הנפגע כל עוד נמצא החשוד בשלבי חקירה או במהלך משפט. עורך דין שייצג את נפגע העבירה יביא למשל להוצאת צו הרחקה במהירות רבה יותר, כך שלקבלת תחושת ביטחון ומעט שליטה במצב, מומלץ לנפגע העבירה להיות מלווה אף הוא ע"י עורך דין פלילי.

גישור פלילי- לפתור את הדברים מחוץ לבית המשפט

הליכי גישור באופן כללי יכולים לסייע בהגעה לפתרון סכסוכים או הגעה למצב המקובל על שני הצדדים וזאת מחוץ לכותלי בית המשפט. הליכי גישור נראים בעיקר במישור האזרחי, למשל סכסוכים כספיים בין גופים או אנשים או לפני גירושין. בשנים האחרונות נעשים הליכי גישור גם במישור הפלילי כאשר בהם המגשר הוא שופט והצדדים הבאים לידי גישור הם המדינה כצד התובע והנאשם. אם אתם מחפשים עורך דין פלילי בעפולה שייצג אתכם בהליך גישור פלילי, בחרו בעורך דין בעל ניסיון בייצוג חשודים הן בגישור והן בבית המשפט.

עו"ד שקמה אדרי היא עורכת דין פלילית במנוסה מאוד בייצוג חשודים ונאשמים במגוון עבירות לצד ייצוג בגישור פלילי וגם ייצוג נפגעי עבירה. מוזמנים ליצור קשר.

האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    form-image form-image