facebook whatsapp youtube

עורך דין פלילי בעפולה

author
date
03.07.2022
time
1 דקות קריאה
מאמרים נוספים בנושא:

בין אם מדובר בחשודים בביצוע עבירות בצפת, ובין אם מדובר בקורבנות עבירה שנפגעו בנצרת, מומלץ להתייעץ בהקדם עם עורך דין פלילי בעפולה, כזה הפוקד מידי יום את בתי המשפט השונים במרחב הצפוני כולו.

עו"ד פלילי בעפולה קריטי לשלב החקירה

חקירה הינה השלב הראשון בבירור קיומה של עבירה פלילית. במסגרתה ניתנת לחשוד הזדמנות למסור את גרסתו ולהוכיח את חפותו. אלא שבאותה המידה, כל מה שיאמר החשוד עלול לשמש על מנת להרשיעו. בדומה לכך, גם הימנעות מלהזכיר פרטים חשובים או שתיקה גורפת עלולה להוביל להסתבכות התיק.

נתון נוסף וחשוב שצריך לקחת בחשבון הוא שהחשוד עומד מול גורמי חקירה כוחניים, אשר עלולים לנסות ולהפעיל עליו לחץ, במצב כזה יהיה קל לתמרן אותו ולגבות ממנו הודאות שחוטאות לאמת.

כדי להימנע ממצב זה, ניתנת לחשוד הזדמנות להתייעץ עם עורך דין.

זומנתם לחקירה במשטרה בצפון? דעו לאן פניכם:

תחנת ירדן רחוב דרך הגליל 04-6809444
תחנת קרית שמונה רחוב דויד צלינגר 1, 04-6958444
תחנת גולן רח' שיאון 04-6968222
תחנת שפרעם מרכז הכפר שפרעם 04-9059422,
04-9059444
תחנת צפת רח' הגליל – 04-6978444,
04-6978446
תחנת כרמיאל החרושת 11, 04-9901444
תחנת מעלות תרשיחא מעונה, סמוך למעלות – 04-9578444
תחנת משגב סמוך למועצה האזורית משגב 04-9904444
תחנת טבריה דרך הציונות 14, טבריה – 04-6728444,
04-6728470
תחנת בית שאן שאול המלך 1 – 04-6067444,
04-6067400
תחנת נצרת בניין המוסקובייה – 04-6028444
תחנת עפולה רח' הנשיא 7, עפולה 04-6524444
תחנת מגדל העמק פנינת העמק 1 – 04-6447444
תחנת נוף הגליל רחוב גלבוע 1, 04-6029444

שקמה אדרי, עורכת דין פלילית בעפולה מייצגת חשודים ונאשמים בכל המרחב הצפוני הן מול רשויות אכיפת החוק והן בבתי המשפט השונים.

זכויות חשובות

בקצרה ניתן להסביר כי לכל חשוד מספר זכויות חשובות אשר מוקנות לו בשל מעמדו הרגיש.

הראשונה הינה זכות השתיקה שתכליתה למנוע מאדם להביא להפללתו בעבירה שאותה לא ביצע. הזכות השניה הינה זכות ההיוועצות עם עורך דין שהינה אחת מזכויות היסוד החשובות העומדות לחשוד בפלילים והזכות השלישית הינה זכות להיחקר בשפת החשוד המורה כי החקירה תתקיים בשפתו של החשוד, בין אם בשפת אם ובין אם בשפה אחרת שאותה החשוד מבין על בוריה.

בהרחבה על זכויות אלו ראו מאמר הנקרא " יעוץ לפני חקירה – המדריך המלא לזכויות החשוד"

לסיכום

אם זומנתם לחקירה בצפון, או אם מתנהל מולכם הליך באחד מבתי המשפט שבמחוז זה, מומלץ להתייעץ עם עורך דין מנוסה ומקצועי הנגיש למקום מגורכם.

עורכת הדין שקמה אדרי מתמחה בדין הפלילי והינה בעלת נסיון רב בייצוג בתחנות המשטרה השונות ובבתי המשפט בעפולה ובמחוז הצפון כולו.

לייעוץ לפני חקירה, וליווי לתחנת המשטרה, ניתן ליצור קשר בכל שעה 24/7.

האמור אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    form-image form-image

    שאלות ותשובות בנושא עורך דין פלילי בעפולה

    התשובה היא כן. בתי המשפט המחוזיים אינם מצאים בכל עיר ולמעשה אלו הם: בית משפט המחוזי בירושלים, בית משפט המחוזי בחיפה ( מחוז חוף) , בית משפט המחוזי בלוד (מחוז מרכז), בית משפט המחוזי בתל אביב , בית משפט המחוזי בבאר שבע (מחוז דרום) ובית משפט המחוזי בנצרת (מחוז צפון).

    מנתוניך הובן כי ביצעת את העבירה בצפת, עיר השוכנת תחת המחוז הצפוני, ומכאן שסביר כי הדיון בעניינך (אשר מתקיים בבית המשפט המחוזי) יתקיים בנצרת.

    ככלל, על משטרת ישראל ליידע אותך בדבר סגירת תיק פלילי והעילה לסגירתו. אולם מסיבות כאלו ואחרות הדבר לא תמיד קורה. אם אתה מוטרד, אתה תמיד יכול לגשת לתחנת המשטרה הקרובה למגוריך ולבקש לעיין ברישומך הפלילי ממנו ניתן ללמוד אודות סטטוס הפעילות בתיק.

    אם עסקינן בתחנת עפולה הרי שאלו הם פרטיה:

    הנשיא ויצמן 7, עפולה. טלפון: 04-6524444.

    בכל מקרה יובהר, כי תיק חקירה פתוח הוא נושא רגיש ולא מומלץ להגיע לתחנת משטרה ללא הכנה מקדימה על ידי עורך דין פלילי מנוסה.

    כיצד לבחור עורך דין פלילי בעפולה והעמקים?

    בחירה בשירותיו של עורך דין פלילי תדרוש בדיקה של כמה פרטים טכניים חשובים- הראשון הוא כמובן תחום ההתמחות של עורך הדין, שכן חשוב לבחור עורך דין פלילי ולא עורך דין המתמחה בדין האזרחי. שנית, מומלץ לבחון את הניסיון ואת ההצלחות שהשיג עורך הדין בתחום הדין הפלילי. לכן, אם גם אתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון, מומלץ להיוועץ עם עורכת הדין שקמה אדרי, אשר ייצגה בהצלחה מאות תיקים פלילים ונחשבת למומלצת במיוחד בעיני לקוחותיה.

    עורך דין פלילי בעפולה – להכיר את זכויותיכם

    לא מעט חשודים הנאשמים בפלילים אינם מודעים לזכויות המגיעות להם על פי חוק. ללא הייעוץ המשפטי הנכון, גם עד פשוט או חשוד משני עלולים להפוך לחשודים המרכזיים, וזאת לא רק בשל ההוכחות אלא בשל תשובות "לחוצות" או ניסיון לרצות את החוקרים. לכן, שירותיו של עורך דין פלילי בעפולה יוכלו להרגיע את החשוד ולהבהיר לו את הזכויות המגיעות לו על פי חוק, אשר כוללות גם את זכות השתיקה בזמן החקירה. בנוסף, עורך דין מנוסה ומקצועי יוכל גם לעזור במציאת עדים, ראיות ועוד פריטים אשר יוכלו לתמוך בעדותו של החשוד ולרבות, לחזק האליבי שלו, ואף יפנה אל חוקר פרטי על מנת לעשות כן.

    ע"ד פלילי בעפולה

    עבירה פלילית היא עבירה אשר מופיעה בחוק העונשין של מדינת ישראל, כמו רצח, תקיפה, שוד, אונס והטרדה. טווח הענישה בגין עבירה זו או אחרת מופיע גם הוא בחוק העונשין, ולפיו נגזר דינם של המורשעים בעבירה זו. עם זאת, בין הזימון לחקירה ועד הגשת כתב האישום וההכרעה במשפט, ישנו הליך ארוך ומורכב, שעל מנת לנהל אותו היטב ולא להשאיר מקום ליד הגורל חשוב לפנות אל עורך דין פלילי בעפולה או באזור מגוריכם. בעת בחירת עורך הדין, חשוב לזכור כי בחירה נכונה של עורך דין מיומן, מקצועי ומנוסה תוכל לשנות את תוצאות ההליך הפלילי, ותשפיע בהתאם באופן משמעותי על החיים שלכם. אם גם אתם מעוניינים להיות בטוחים כי ההליך המשפטי כנגדכם יתנהל על הצד הטוב ביותר, מומלץ לפנות אל עורכת הדין שקמה אדרי, אשר המתמחה בייצוג לקוחות בהליכים פליליים.