facebook whatsapp youtube

שחרור רכב תפוס

author
date
24.07.2022
time
0 דקות קריאה
מאמרים נוספים בנושא:

לעיתים, שאינן נדירות, נלוות למעצרו של חשוד גם שלילת רכושו או רכוש של מקורב לו. אולם חשוב לדעת כי לעיתים מדובר על שלילה שאינה עולה בקנה אחד עם הוראות החוק. על כן מומלץ להתייעץ עם עורך דין הבקיא בתחום הפלילי כדי לבחון את קיומה של עילת ההחזקה ואת התנאים האפשריים לשחרור הרכוש.

באם מדובר על רכוש שנתפס בתל אביב – מומלץ להתייעץ עם עורך דין פלילי בתל אביב כדוגמת משרד עורכי הדין של שקמה אדרי, המתמחה בדין הפלילי על כל רבדיו.

במקרה שלפנינו יוסבר כיצד עורך דין פלילי בתל אביב – עו"ד שקמה אדרי המתמחה בדין הפלילי, הביאה לשחרורו של רכב אשר נתפס על ידי המשטרה.

תכלית תפיסה

קיימות שלוש עילות לתפיסת חפצים והן : לצורך מניעת ביצוע עבירות בעתיד, לצרכי חילוט או לצורך שימוש בחפץ כראיה בבית המשפט.

את סמכות התפיסה ניתן לרכוש או על ידי צו חיפוש שנתן בית המשפט או באמצעות סמכות כללית של שוטר .

אילו חפצים ניתן לתפוס

סמכות תפיסת החפצים הינה רחבה וחולשת על טלפון, מחשב, זכויות במקרקעין, כסף חיות מחמד וכדומה.

שחרור הרכב

בבקשה שלפנינו, בית המשפט הורה על החזרת רכבו של חשוד בעבירה חמורה ביותר, זאת לאחר שעו"ד שקמה אדרי הגישה לבית המשפט בקשה להחזרת הרכב והסבירה כי החרמתו פוגעת בזכותו הקניינית, במשלח ידו ובשגרת חיו וחיי הסובבים אותו באופן בלתי מידתי, עוד הסבירה כי החרמת הרכב מונעת ממנו לטפל בהוריו החולים.

עורכת הדין עשתה זאת תוך הפניה לחוק ולפסיקה הרווחת לפיה גם בהתקיים עילת תפיסה הרי שיש לבחון האם ניתן להגשים את תכליתה באמצעי מידתי יותר.

לסיכום

אם אתם זקוקים לייעוץ עם עורך דין פלילי בתל אביב, או שמא רכושכם נתפס על ידי המשטרה, מהרו לפנות לעורכת הדין שקמה אדרי המתמחה בדין הפלילי ובעלת ניסיון רב בייצוג בבתי המשפט השונים בתל אביב.

לייעוץ לפני חקירה, וליווי לתחנת המשטרה, ניתן ליצור קשר בכל שעה 24/7.

האמור אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    form-image form-image