facebook whatsapp youtube

קבלת ייעוץ מאיש מקצוע במצבים שונים

author
date
07.01.2024
time
0 דקות קריאה
מאמרים נוספים בנושא:

המשפט הפלילי נראה לרוב האנשים, לפחות לאנשים נורמטיביים שאינם מעורבים בפשיעה, כרחוק מהם שנת אור. הדבר אינו כך. לא מעט אנשים מוצאים את עצמם חשודים בביצוע עבירה פלילית, גם כאשר לא ביצעו אותה. דווקא אם אין להם רקע בפשיעה או עבר פלילי  ודווקא אם הם בטוחים בצדקתם, מומלץ להם לפנות לעורך דין פלילי בעל ניסיון רב. עורך דין פלילי בראשון לציון או לפי אזור התנהלות התיק, אשר יהיה מעורב בעניין וילווה את החשוד כבר מרגע המעצר, יוכל לסייע עוד לפני החקירה וכמובן בהמשך.

עורך דין פלילי בראשון לציון כבר משלבי טרום חקירה

כאמור, פניה אל עורך דין פלילי בראשון לציון כאשר מדובר על תיק המתנהל במחוז מרכז היא חשובה מאוד כבר משלבי טרום חקירה. חקירה באזהרה, שזו החקירה שעובר החשוד בעבירה, משמעה שכל דבר שיאמר החשוד החל מאותו רגע עשוי לשמש לרעתו בהמשך. עורך דין פלילי בראשון לציון ובכלל יכול למנוע אמירתם של דברים מיותרים שישמשו לאחר מכן לרעת החשוד. הוא יבנה יחד עם החשוד אסטרטגיה על פיה ינהג החשוד במהלך החקירה, ידע לא לומר דברים מיותרים שאינם חיוניים ועלולים להוות בסיס לבניית כתב אישום אך זאת תוך כדי שיתוף פעולה עם החוקרים וללא סירוב למענה על שאלות.

כיצד לבחור את עורך הדין?

עורך דין פלילי צריך להיות בעל ניסיון רב בתחום זה והתמחות בו. המשפט הפלילי שונה מאוד מן המשפט האזרחי. כאן התובעת היא המדינה ולא אדם או גוף פרטיים ועל הכף עומדת ענישה שיכולה להיות גם שנים של מאסר. מכאן החשיבות הרבה בבחירת עורך דין המתמחה בפלילים. חשוב שיהיה לו ידע וניסיון רב בייצוג חשודים ונאשמים בסוג העבירה המדובר, בין אם זו עבירת צווארון לבן, עבירת רכוש או לחילופין עבירות מין או אלימות. מומלץ לבחור עורך דין מקומי המכיר את הנפשות הפועלות בתחנת המשטרה המקומית ובבתי המשפט. עצם ההיכרות לא תכריע אמנם את הכף מבחינת תוצאות החקירה או המשפט אך יכולה לסייע בעניינים מנהלתיים ובירוקרטיים.

עו"ד שקמה אדרי היא עורכת דין פלילית בעל ידע וניסיון רב בתחום. היא מייצגת חשודים ונאשמים במהלך כל ההליכים, החל משלבי טרום חקירה דרך שימוע אם יש ועד ייצוג בבית המשפט. מוזמנים ליצור קשר.

האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    form-image form-image