facebook whatsapp youtube

עורך דין פלילי – הרבה יותר מייצוג בבית המשפט

author
date
23.04.2023
time
0 דקות קריאה
מאמרים נוספים בנושא:

כאשר אדם חשוד או נאשם בביצוע עבירה על החוק, כדאי לו לקחת את העניין ברצינות. בניגוד לתביעות שמתנהלות בין שני אנשים פרטיים, כאשר המדינה היא אחד הצדדים בהליך המשפטי סימן שהנושא נכנס לתחום המשפט הפלילי. אם המדינה החליטה שיש מספיק ראיות על מנת להאשים אדם בביצוע פשע יוגש נגדו כתב אישום. ההליך הפלילי אינו פשוט בכלל ועל מנת לצלוח אותו, כאשר אתם נאבקים אל מול כוחה המלא של התביעה והמדינה, כדאי להיעזר בסיוע משפטי מקצועי לשם כך. עורכת דין פלילית שבקיאה בדין הישראלי ועזרה ללקוחות רבים בעבר תוכל לסייע לכם להיחלץ מהצרה אליה נקלעתם. בין היתר סיוע משפטי כזה יכול לכלול ייעוץ לפני חקירה, חתירה להסכמי טיעון, ייצוג בבית המשפט ועוד.

האם יש סיכוי שיבטלו את ההאשמות נגדי?

אישום פלילי אינו דבר של מה בכך. כאשר רשויות אכיפת החוק חושדות כי אדם ביצע עבירה פלילית שהיא מעשה שהחברה החליטה שאינו ראוי, תפתח חקירה בנושא. את החקירה תוביל המשטרה אשר תאסוף ראיות האם העבירה בוצעה. אם יוחלט כי יש סיכוי גבוה להרשיע את החשוד הוא יהפוך לנאשם לאחר שיוגש כתב האישום נגדו על ידי המדינה. אם אתם חפצים להביא אל ביטול כתב האישום, תוכלו להסתייע בעורכת דין פלילית טובה שיודעת איך לעשות זאת, למשל בהליך השימוע או בהגעה להסדר מותנה. לפעמים ייתכן כי יידרש יותר מאשר רק טיעון טוב על מנת להביא לביטול האישומים הפליליים, ויש לקחת את הקרב מחוץ לבית המשפט ואל המישור התקשורתי או הציבורי. כאשר דברים נחשפים לציבור דעת הקהל יכולה להשפיע על העניין.

כיצד לבחור את עורך הדין?

אם אתם רוצים למצוא עורך דין שתוכלו לסמוך עליו, יש לבדוק שזהו עורך דין המתמקד במשפט הפלילי. מעבר לכך כדאי שיהיה זמין עבורכם ושתוכלו גם לגשת אליו במידת הצורך. כך, אם אתם מתגוררים באזור המרכז, כדאי לחפש עורך דין פלילי בראשון לציון וסביבתה. מעבר 5 לניסיון המקצועי והידע הרב שצריך להיות לעורך הדין במיוחד בנושא הרלוונטי, חשוב שתרגישו איתו בנוח ושהוא ישרה תחושת ביטחון.  משרד עורכי הדין הפלילי שקמה אדרי מלווה בנחישות וברגישות חשודים ונאשמים בהליך הפלילי על כל שלביו, החל משלב השימוע וניהול התיק ואף לאחריו. בין תחומי ההתמחות של המשרד תוכלו למצוא את מחלקת צווארון לבן, המחלקה הפלילית, מחלקת תעבורה, ומחלקת זכויות אדם, זכויות נפגעי עבירה והמשפט המנהלי.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    form-image form-image