facebook whatsapp youtube

מחפשים מידע על קבלת ייעוץ לפני חקירה?

author
date
20.04.2022
time
0 דקות קריאה
מאמרים נוספים בנושא:

ללא ספק, קבלת זימון לחקירה במשטרה היא סיטואציה שמעוררת חשש, לחץ ופחד אצל מרבית האנשים, אך אין זה אומר שיש להיכנע לפחד ולבושה, ולשמור את זה בסוד מבלי להתייעץ עם גורם מקצועי. בגלל העובדה כי כל מילה שתאמרו בחקירה עלולה להוות עילה להאשמות כאלה ואחרות, שעלולות לגרור עימן השלכות ארוכות טווח על חייכם, ברגע בו אתם מקבלים זימון לחקירה, חשוב לפנות לעורך דין פלילי ולקבל יעוץ לפני חקירה על מנת להבין מה הם זכויותיכם, מה מומלץ לכם לספר ומה כדאי להצניע. פניה אל עורך דין מקצועי ומיומן אף היא בעלת משמעות, משום שניסיון במתן ייעוץ והכוונה לפני חקירה אף הם חשובים כמו גם בקיאות בהליך הפלילי כולו.

למה חשוב לקבל ייעוץ לפני חקירה במשטרה?

ישנם מקרים בהם אדם המזומן לחקירה בתחנת המשטרה נלקח על ידי השוטרים מראש אל תחנת המשטרה, ולא מקבל את אותו זמן נחוץ להתייעץ בנוחות עם עורך דינו. עם זאת, עליכם לזכור כי יש לכם זכויות אשר מגיעות לכם על פי חוק, כגון הזכות לקבל ייעוץ לפני חקירה מעורך הדין, ולכן בקשו מהשוטרים להתייעץ עם עורך דין פלילי בתחילת הליך החקירה. כאשר אתם מבקשים לשוחח עם עורך דין, מחובתם של החוקרים בתיק לאפשר לכם לעשות כן. כמו כן, ישנם מקרים בהם ייעוץ לפני חקירה הוא קריטי, למשל כאשר במהלך החקירה המשטרתית אין ראיות חד משמעיות הקושרות אתכם לעבירה שבוצעה, ולכן כל מילה שתאמרו בעלת משמעות עצומה להמשך, על מנת לקבוע באופן חד משמעי האם אתם עדים, חשודים או סתם הייתם בזמן הלא נכון ובמקום הלא נכון.

לקבל ייעוץ מהמומחים בתחום

כאמור, ייעוץ מעורך דין פלילי לפני חקירה הוא קריטי, והוא יכול להוות את ההבדל בין כתב אישום והגעה לבית הדין, לבין סגירת התיק כנגדכם בחיתוליו. לכן, על מנת לבחור את הבחירות הנכונות במהלך החקירה חשוב גם לבחור נכון עורך דין פלילי. עורכת הדין שקמה אדרי היא עורכת דין פלילית הפועלת מזה שנים רבות בתחום וייצגה מאות לקוחות בהליכים פליליים שונים. מעוניינים לקבל ייעוץ ראשוני? צרו עימנו קשר באתר הבית ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    form-image form-image