facebook whatsapp youtube

כל היתרונות של פניה לעורך דין פלילי כבר בתחילת ההליך

author
date
30.04.2023
time
1 דקות קריאה
מאמרים נוספים בנושא:

כאשר חקירת משטרה נפתחת זה כנראה כי יש חשד ממשי שבוצעה עבירה פלילית. עבירה שכזו הינה מעשה שאינו קביל מבחינה חוקית ולכן אותו אדם יישפט על כך במידה ואכן על פי בדיקות המשטרה יש לכך בסיס. כמובן שככל שהמעשה חמור יותר כך גם העונש יגבר. למשל על פגיעה בנפש העונש יהיה חמור יותר מאשר על עבירת השחתת רכוש. אם הואשמתם בעבירה פלילית ונלקחתם לחקירה וגם נקבעה לכם הארכת מעצר מעבר ל 24 השעות שניתן לעצור לחקירה, כדאי לעורך דין פלילי שהוא גם עורך דין מעצרים טוב שיוכל לסייע לכם בשחרור ממעצר וכמובן במהלך השלבים הראשונים של ההליך הפלילי שנפתח נגדכם ואף בייצוג בבית המשפט אם יפתח הליך משפטי כנגדכם.

עבירות מין – מסוגי העבירות שההתייחסות אליהן מחמירה ביותר

בשנים האחרונות לשמחתנו נושא ההטרדות המיניות ועבירות המין בכלל נמצא במודעות החברה כולה ונחשב לדבר מוקצה שאין לעבור עליו לסדר היום. הטרדה מינית, מעבר לפגיעה הבלתי נסלחת היא עבירה פלילית. העונש בצידה של העבירה הזו הינו מאסר וניתן כמובן גם להגיש תביעה נזיקית משלימה על מנת לקבל פיצויים מהעבריין. לכן, אם אדם חשוד בכך שהטריד מינית הוא ייחקר ויילקח לבית המשפט במידה והוגש כתב אישום. המשפט הוא למעשה הזדמנות אחרונה להוכיח שתוכן התביעה אינו כפי שהתרחש, והדבר צריך להתבצע באמצעות ראיות, עדויות או מסמכים, אשר אותם לא פשוט להשיג כשמדובר על עבירת מין. לכן, הנאשם צריך לפנות מוקדם ככל האפשר אל עורך דין להטרדות מיניות המתמחה לא רק בפלילים אלא מתמקד בתחום מורכב זה.

איך לבחור את עורך הדין?

אם אתם צריכים עורך דין פלילי תל אביב או באזור מגוריכם חשוב למצוא איש מקצוע מנוסה ואמין, זאת מכיוון שלא תרצו לסכן את החופש שלכם ולהסתכן במאסר של כמה שנים בעבור עבירה שאתם טוענים כי לא ביצעתם. עורכת הדין שקמה אדרי היא מייסדת ובעלת משרד השוכן בלב תל אביב, סיימה את לימודי התואר במשפטים LL.B בהצטיינות יתרה. משרד עורכי הדין הפלילי שקמה אדרי מטפלת בתיקים פליליים מורכבים בנושאים שונים, החל מעבירות מין דרך עבירות צווארון לבן, ועד עבירות סמים. מעבר לייצוג בבית המשפט, המשרד מספק ייעוץ לפני חקירה, סיוע בשחרור ממעצר ועוד.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    form-image form-image