facebook whatsapp youtube

ייצוג מקצועי של לקוחות במצבים מורכבים

author
date
31.03.2024
time
0 דקות קריאה
מאמרים נוספים בנושא:

עורך דין סמים

חלק גדול מהציבור עושה הפרדה בין סמים קלים כמו מריחואנה או חשיש לבין סמים קשים כמו הרואין, קוקאין ועוד. גם אם ישנו הבדל בתוצאות השימוש בין סם הנחשב קל לסם הנחשב קשה, מבחינת החוק והמדינה גם אלה וגם אלה נחשבים לסמים מסוכנים. חלק מהבלבול הוא גם בשל העובדה שקנאביס רפואי משמש לעזרתם של חולים ומקל עליהם, אך כאן מדובר על קנאביס בכמות מסוימת מאוד ובאישור רופא כמובן. עבירות סמים ממוקמות על פני סקאלה רחבה מבחינת החומרה שלהן והעונש. עורך דין עבירות סמים הוא הגורם לפנות אליו כאשר נעצרתם בגין עבירת סמים כלשהי, החל מעבירה קלה ועד לעבירה חמורה.

עורך דין סמים לכל סוגי עבירות הסמים

כאמור, עבירות סמים הן שם כולל לעבירות שונות, חמורות יותרת או פחות. עורך דין סמים מלווה חשודים ומייצג אותם בכל סוגי העבירות. החזקת סמים לשימוש עצמי מעבר למותר נחשבת לעבירה קלה יחסית שהעונש עליה הוא עד שלוש שנות מאסר. ענישה זו היא גם על החזקת סמים קלים וגם על סמים קשים. ההבדל הוא בכמות המקסימלית המותרת להחזקה. ההבדל הגדול הוא בין הענישה על החזקת סמים לשימוש עצמי לבין החזקה שאינה לשימוש עצמי: עד 3 שנות מאסר לעומת עד 20 שנות מאסר. עם העבירות החמורות יותר נמנות גם גידול סמים, תיווך ואספקת סמים, סחר בסמים. העבירה החמורה ביותר היא שידול קטינים לשימוש בסמים שהענישה עליה יכולה להגיע גם ל 25 שנות מאסר.

גם בעבירות קלות לפנות לעורך דין מומחה בתחום

בין אם העבירה בה אתם חשודים קלה יחסית כמו שימוש עצמי ובין אם מורכבת יותר, חשוב לחפש עורך דין סמים המומחה בתחום. בחרו עורך דין פלילי המתמקד בנושא הסמים שהוא נושא מורכב, במיוחד לאור הפער בין ההתייחסות החברתית לסמים קלים לבין החוק שלא נעשה בו כל שינוי. לעיתים גם מקרים הנראים קלים כמו מכירת מעט סם לחבר יכולים להסתבך ולהפוך לחשד בעבירה חמורה של סחר בסמים. עורך דין סמים מומחה יעשה ככל שניתן כדי להביא לסגירת התיק עוד לפני הגשת כתב אישום או לפחות להביא לתוצאות משפט הטובות ביותר שניתן.

עו"ד שקמה אדרי היא עורכת דין פלילית המייצגת לקוחות חשודים ונאשמים גם בעבירות סמים. בעזרת הידע והניסיון היא מצליחה להביא להקלת העונש או לסגירת התיק. מוזמנים ליצור קשר.

האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    form-image form-image