facebook whatsapp youtube

בחירת עורך הדין הנכון – איך עושים את זה?

author
date
16.03.2023
time
1 דקות קריאה
מאמרים נוספים בנושא:

בעת פתיחת הליך פלילי המדינה מאשימה אדם בביצוע של עבירה פלילית, זאת על סמך חקירה והגעת המשטרה  למסקנה שיש בסיס להגשת כתב אישום. התחום הפלילי כולו הוא מורכב, יש בחוק העונשין הישראלי אלפי סעיפי עבירות ולכן על מנת לקבל את הייצוג המשפטי הטוב ביותר כדאי לכם להיעזר בשירותיה של עורכת דין פלילית מוסמכת ומקצועית אשר בעברה עזרה ללקוחות רבים לשמור על האינטרסים שלהם ולהגן על חפותם במהלך ההליך הפלילי שנפתח נגדם. על מנת לבחור עורכת דין טובה כדי לחפש אחת שאדם יודעים שיש לה ניסיון בעבירות דומות לאלו שאתם מואשמים בהם. למשל אם מדובר על עבירות מינית, אלימות או עבירה אחרת.

עבירות מין – מסוגי העבירות החמורים ביותר

עבירות מינית הן עבירות חמורות, גם אלה הנחשבות לקלות יותר כמו הטרדה מינית. בשנים האחרונות החברה בישראל ובעולם כולו לוקחת יותר ברצינות האשמות בקשר לעבירות מיניות. כמובן שמנגד ישנם גם מקרים מצערים של האשמות שווא נגד אנשים. למשל אם רוצים לנקום בבן זוג לשעבר או לסחוט אדם, היו מקרים בהם האשימו אותם על לא עוול בכפם. אמנם מקרים אלו נדירים אך אכן קיימים ויש לתת את הדין גם עליהם. האשמות שווא וסיכון חייו ושמו הטוב של אדם הם מעשים רעים גם כן. כיוון שההתייחסות לאדם הנחשד או נאשם בעבירות מין היא מחמירה עוד לפני שנכנסים לעומק המקרה, חשוב לשכור מיד עם תחילת העניין את שירותיו של עורך דין להטרדות מיניות.

כניסה למעצר במהלך ההליך הפלילי

כאשר הליך פלילי נפתח נגד אדם ישנו סיכוי טוב שהוא יילקח לחקירה ובמקרים מסוימים להארכת מעצר או אפילו מעצר עד תום ההליכים. אם מקרה זה קרה לכם כדאי באופן מידי להיעזר בעורך דין מעצרים שיודע איך לשמור על זכויותיכם במהלך המעצר ולוודא שלא יבצעו בכם תרגיל כלשהו שהוא שייפגע בזכויותיכם. עורכת הדין שקמה אדרי היא מייסדת ובעלת משרד השוכן בלב תל אביב, מלווה חשודים ונאשמים, כולל השגת תנאים טובים יותר לחשודים אשר המשטרה מבקשת להאריך את מעצרם, כמו המרתו למעצר בית. לאורך שנות פעילות המשרד היא הביאה להקלה בעונשם של לקוחות, כולל בתיקים מורכבים.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    form-image form-image