facebook whatsapp youtube

אם הוטרדתם/ן – אתם/ן לא לבד

author
date
16.10.2022
time
1 דקות קריאה
מאמרים נוספים בנושא:

כאשר מדובר בהאשמות בגין הטרדות מיניות, לא פעם גם הנפגעים או הנפגעות וכמובן גם הפוגעים או הפוגעות עלולים להימצא תחת ביקורת ציבורית, ובד בבד להתמודד עם לחצים כבדים מטעמם של החוקרים במשטרה אשר מנסים לברר ולחקור את פרטי המקרה ולמצוא את העובדות לאשורן. לכן, בין אם אתם הצד הנפגע ובין אם אתם הצד שמואשם בפגיעה, אתם וודאי זקוקים לשירותיו של עורך דין הטרדות מיניות, אשר יידע לסנן את כל רעשי הרקע ולהתמקד בהליך המשפטי, שעלול לא פעם להפוך למפרך, קשה ומתיש. על מנת להימנע מכתם שלא ניתן יהיה למחוק, חשוב לבחור בעורך דין מומחה לתיקי הטרדות מיניות, כמו גם בעל ניסיון רב. אם אתם מתמודדים עם אישומים פליליים בגין הטרדה מינית, אחת ההמלצות היא לפנות אל עורכת הדין שקמה אדרי, אשר מתמחה בדין הפלילי בכלל ובתיקי הטרדות מיניות בפרט.

להכיר את לשון החוק

בשנת 1988 נחקק החוק למניעת הטרדות מיניות, אשר אמור להגן על נשים וגברים מפני עמיתים לעבודה, חברים וחברות לצוות ואפילו ברחוב ולמנוע מקרי הטרדות מיניות. חוק זה מתייחס להטרדה מינית, הגדרה כללית אשר מכילה מגוון רחב של התנהגויות, פעולות וסיטואציות – החל מהצעות מיניות חוזרות ונשנות ועד לכדי מעשים מגונים בציבור, ביצוע מעשה תחת איום ואפילו שליחת הודעה בעלת אופי מיני מרומז. העונש עבור מקרים כאלו עלול להשתנות כל מקרה לגופו. כאשר אדם מתמודד עם סיטואציה לא פשוטה בה הוא מואשם בהטרדה מינית, חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין הטרדות מיניות, אשר יידע להתנהל בתיקים רגישים מסוג זה ויסייע לכם להוציא את האמת לאור.

הטרדה מינית בעידן הטכנולוגיה

בשנים האחרונות בעקבות התפתחות הטכנולוגיה, התפתח גם החוק למניעת הטרדה מינית, אשר קובע מספר נסיבות נוספות אשר עלולות להיחשב כהטרדה מינית, וביניהן ניתן למצוא גם הפצה של תמונות וסרטונים בעלי תוכן מיני ללא ידיעתם של המשתתפים בהם. אם גם אתם מתמודדים עם אישומים חמורים בגין הטרדה מינית, דעו כי פניה אל עורכת הדין שקמה אדרי היא ללא ספק הבחירה הנכונה ביותר בעבורכם, בזכות הידע, הניסיון והמקצועיות שהיא מעמידה לרשות לקוחותיה.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    form-image form-image