facebook whatsapp youtube

איש מקצוע לעזרה בסוגיות משפטיות שונות

author
date
17.03.2024
time
1 דקות קריאה
מאמרים נוספים בנושא:

היום ניתן לראות יותר ויותר תלונות על עבירות מין. אם בעבר נשים חששו או התביישו להתלונן, היום רבות מבינות שהן הקורבן של העניין ולא צריכות לקחת על עצמן בושה או אשמה. בחלק גדול מהמקרים הן אכן מגישות את תלונתן בצדק, אך ישנם מקרים בהם הוגשו תלונות שווא או תלונות שלא מתארות את הדברים באופן מדויק אלא תוך הקצנת המעשה, פעמים רבות שלא באופן מכוון אלא מתוך תחושה אישית. עורך דין עבירות מין הוא הגורם אליו חשוב לפנות מוקדם ככל האפשר אם הוגשה נגדכם תלונה על עבירת מין בדרגת חומרה כזאת או אחרת.

חשיבות הפניה אל עורך דין עבירות מין מוקדם ככל האפשר

במיוחד כאשר אדם מרגיש שמדובר על תלונת שווא והוא בטוח בצדקתו, הוא ניגש לחקירה מבלי להתייעץ עם עורך דין עבירות מין לפני כן. זו כמובן טעות שעלולה לעלות במחיר גבוה. שיתוף עורך הדין במקרה והתייעצות איתו חשובה מאוד, במיוחד אצל אנשים שעבורם זו פעם ראשונה שהוגשה נגדם תלונה ולא עברו מעולם חקירה כך עולה הסיכוי להתנהלות טובה יותר בזמן החקירה: כיצד לא למסור פרטים מיותרים שיוכלו לשמש נגדו בהמשך אך עדיין לשתף פעולה עם החוקרים. במקרה של הארכת מעצר יוכל עורך הדין לסייע לפחות בהטבת תנאי המעצר וככל שיהיה מעורב בדברים קודם כך הסיכוי לסגירת העניין תוך זמן קצר יותר בסגירת התיק, זיכוי מלא או לפחות הקלה בסעיפי האישום הוא גבוה יותר.

עבירות מין- סקאלה רחבה של עבירות

כאשר מדובר על עבירות מין, אלה עבירות שדרגת החומרה שלהן שונה. העבירה החמורה ביותר היא אונס, כשההתייחסות היא מחמירה עוד יותר כשמדובר על קטינים. העבירה הנחשבת לקלה ביותר (אך כמובן אי אפשר להקל בה ראש) היא הטרדה מינית. גם בתוך כל אחד מסוגי העבירות ההתייחסות היא כל מקרה לגופו. לכן, לא מדובר על שחור או לבן. יש הרבה אפור באמצע. עורך דין עבירות מין יעשה כל שניתן כדי להעלות ספקות בעובדות שעליהן מבוסס התיק. ולמצוא את אותן נקודות חולשה שיביאו בסופו של דבר לסגירת תיק או הקלה בסעיפי האישום.

עו"ד שקמה אדרי היא עורך דין פלילית המתמחה בין היתר בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות מין. היא פועלת במקצועיות רבה במטרה לספק ללקוחותיה את ההגנה הטובה ביותר שניתן. מוזמנים ליצור קשר.

האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    form-image form-image