facebook whatsapp youtube

איש מקצוע אשר מלווה את הלקוח

author
date
10.12.2023
time
0 דקות קריאה
מאמרים נוספים בנושא:

עורך דין מעצרים מעניק תמיכה ללקוחות שנחשדים בביצוע עבירה פלילית. למעורבותו יש חשיבות מכרעת מתחילת ההליך, כאשר הם יכולים לתת סיוע לפני חקירת המשטרה וכן לטעון בבית משפט לגבי המעצר, אם המשטרה מבקשת כזה. ישנם סוגים שונים של מעצרים, ועורך הדין מצויד בידע לסייע בכל מצב. נוכחותו חיונית למניעת טעויות בתהליך החקירה ולהבטחת שלוות הנפש של החשוד. שקמה אדרי משרד עורכי דין עוסק בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

עורך דין מעצרים – יעיל וממוקד

עורך דין מעצרים מיומן מאוד בתקשורת מול המשטרה ועבודה מול הפרקליטות ושופט מעצרים בבית משפט. חשוב להבין שלעצור יש זכות לפנות לייעוץ מעורך דין. מטרת המעצרים היא להשלים חקירה, למנוע מהחשוד לברוח או להפריע להליך החקירה ולהבטיח את בטחון הציבור כאשר החשוד נחשב מסוכן. קיימים סוגים שונים של מעצרים. הסוג הראשון הוא מעצר יום, במהלכו יש להציג את העצור בפני שופט תוך 24 שעות. סוג נוסף הוא מעצר ימים, שניתן להאריך אותו לפי צרכי החקירה כמובן באישור של שופט שקובע בכצמה זמן יוארך המעצר. קיים גם מעצר עד תום ההליכים, החל במקרים של רצח, הריגה ועבירות חמורות אחרות. בכל הנסיבות הללו, עורך דין חייב להיות יצירתי. הוא יכול לפעול למען הבטחת שחרורו של העצור או צמצום משך המעצר. כמו כן הוא יכול גם  להציע חלופות למעצר, כמו מעצר בית בתמורה להפקדה כספית או מתן ערבות צד שלישי.

תקופת המעצרים מנוצלת על ידי החוקרים המשטרתיים לברור מהות העבירה לצורך גיבוש כתב אישום. הייעוץ במקרים אלו חשוב מאוד בגלל שצריך לדעת איך להתנהל בחקירות, מה אסור לומר ומה מותר. חשוד יכול להסתבך עקב אמירות שונות, ומאידך, יכול להגדיל סיכוייו להוכחת חפותו עם תגובה נכונה. זהו שלב חשוב מאוד בהגנה וייעוץ נכון משפיעה רבות.

משרד ידוע

שקמה אדרי משרד עורכי דין, מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. המשרד מייצג במגוון רחב של תיקים פליליים, מנהלת אותו עורכת דין בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. היא תשרת בשמחה נוספים.

האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    form-image form-image