facebook whatsapp youtube

איך לבחור עורך דין לייצוג בעבירות מין?

author
date
13.03.2022
time
1 דקות קריאה
מאמרים נוספים בנושא:

ישנה חשיבות מכערת לבחירת עורך דין עבירות מין – עבירות שמטבען מתקיימות בינו לבינה, כאשר אין עדים מלבד התוקף והמותקף. מצב זה, כך מתגלה בצער לא פעם, מהווה קרקע פורייה להגשת תלונות שווא ולמסע הכפשות מכאיב ומייסר הפוגע, לעיתים באופן בלתי הפיך, בשמו של החשוד.

איך לבחור עורך דין לעבירות מין?

עורך דין המייצג בעבירות מין נדרש להיות בעל תכונות ייחודיות הקריטיות להצלחה בתיק:

  • ירידה לפרטים ויכולת לחשיבה יצירתית – מאחר שמדובר לרוב במצב של גרסה אל מול גרסה, מצופה מעורך דין בעל ניסיון להוכיח בדרכים יצירתיות, לעיתים תוך הפעלת חקירה פרטית, קיומן של ראיות לחיזוק גרסת הנאשם ובכך לחזק את גרסתו.
  • רגישות כלפי הנאשם – חשוב לזכור שכמו קורבן העבירה, גם החשוד נדרש לעבור הליך חשיפה פולשני ולשתף ברגעים אינטימיים ולא נוחים בחייו.  עורך הדין המייצג נדרש לחקור ולהציג את גרסתו של הנאשם באופן בהיר מחד אך להיות רגיש ולהימנע מפגיעה שלא לצורך מאידך.
  • אמונה בגרסת הנאשם – סניגור ניזון מגרסת הנאשם, עליו לזהות בה את הנקודות הדורשות הבהרה ולחדד אותן תוך מתן אמון באמרותיו. כך עליו להפוך כל אבן כדי להוכיח טענתיו של הנאשם, להילחם עבורו גם כאשר אין עוד איש שמאמין בגרסתו.
  • נחישות – נאשם בעבירות מין זוכה כמעט מיד למבט סולד מהחברה ככלל ומהמערכת בפרט, זאת גם לפני שהורשע, בעוד שהאמפתיה היא נחלתו של הקורבן בלבד. משרד עורכי דין פלילי המייצג בעבירות מין נדרש לעמוד איתן אל מול המערכת כולה ולנהל את התיק בנחישות וללא פשרות.
  • ניסיון בהתנהלות אל מול התקשורת – עורך דין המייצג בעבירות מין נדרש לדעת להתנהל נכון אל מול גורמי התקשורת שעלולים לא פעם לפגוע בתיק או בלקוח. כן עליו להיות בקיא האפשרויות להגן על שמו של הנאשם כדוגמת הוצאת צווי איסור פרסום וכדומה.

לסיכומו של דבר

נאשם בעבירות מין נמצא ברגע גורלי בחיו, בו אסור לו להתפשר על ייצוג משפטי על ידי עורך דין מקצועי ובעל ניסיון. אם אתם מחפשים לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי תל אביב צרו איתנו קשר בהקדם ונשמח לעזור ולענות על כל שאלה שתעלה לכם. מספר הטלפון 24/7 הוא 054-5238646.

עורכת הדין שקמה אדרי המתמחה במשפט הפלילי, מייצגת בבתי המשפט השונים נאשמים בעבירות המין לרבות עבירות אונס והטרדות מיניות ועוד מגוון רחב של עבירות.

תדע להעניק ייעוץ מקיף ומקצועי וללוות אתכם עד להצלחה בתיק.

האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    form-image form-image