facebook whatsapp youtube

עיכוב הליכים לצעיר שנאשם בעבירת תקיפה חמורה

author
date
23.03.2022
time
1 דקות קריאה
מאמרים נוספים בנושא:

בשל נסיבותיו החריגות של הנאשם, הסכימו הגורמים מטעם היועץ המשפטי לממשלה, להיעתר לבקשה ולהפסיק את ההליך הפלילי חרף העבירה החמורה בה הואשם.

כנגד לקוח המשרד, צעיר בשנות ה-20 לחיו, הוגש כתב אישום חמור בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש. ע"פ עובדות כתב האישום, חנק הנאשם את המתלונן, שבר על ראשו בקבוק זכוכית והכה אותו בדרכים שונות בגינן נדרש המתלונן לקבל טיפול רפואי דחוף.

מנגד, הנאשם טען כי היה מדובר באקט הגנתי בלבד ועל כן נקבע התיק להליך הוכחות בפני בית המשפט.

במקביל לקיומו של ההליך בפני בית המשפט, טענה עורכת הדין שקמה אדרי – המתמחה בדין הפלילי, כי לצעיר נסיבות חריגות המצדיקות עשיית חסד עימו וסגירת התיק ללא הכרעה בשאלת האשמה. מבין נסיבותיו – מצבו הבריאותי של הצעיר אשר היה חולה בעת האמורה במחלה מסכנת חיים, מצבו הנפשי עקב קבלת טיפולים קשים והתמודדות עם המחלה, היותו צעיר נורמטיבי נעדר עבר פלילי ונסיבות נוספות.

בקשתה של עורכת הדין התקבלה ברב קשב בידי המחלקה לעיכוב הליכים הפועלת מטעם היועץ המשפטי לממשלה, ולאחר קבלת חוות דעת מתאימה מהגורמים הנדרשים הוחלט להיעתר לבקשה ולהפסיק את ההליך הפלילי בעילת 'עיכוב הליכים'.

לציין שתיק שנסגר מטעם זה אינו כולל הכרעה בשאלת האשמה ומופיע ברישום הפלילי כתיק סגור החשוף רק בפני גורמים מאוד מצומצמים.

האמור אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    form-image form-image