facebook whatsapp youtube

עורך דין פלילי בראשון לציון

author
date
13.03.2022
time
1 דקות קריאה
מאמרים נוספים בנושא:

משרד עורך דין פלילי בראשון לציון שקמה אדרי

עבירות פליליות הן ביטוי למעשים הנעשים תוך הפרת הוראת חוק, יתרה מכך ישנן עבירות שניתן לעבור גם 'במחדל' ולא רק בהתנהגות אקטיבית. החוק מבדיל בין שלוש דרגות חומרה והן חטא, עוון ופשע. נוסף לכך החוק מגדיר לעיתים מהן הנסיבות המחמירות והמקילות של ביצוע העבירה. בהתאם לאמור יקבע העונש בצידה. במידה ואתם לפני הליך משפטי פלילי, או זומנתם לחקירה בעקבות מעשה או חשד למעשה המהווה עבירה פלילית, מומלץ ליצור עמנו קשר בהקדם האפשרי כדי לקבל ייצוג הולם, מקצועי וכזה שישרת את האינטרסים שלכם וידאג להגן עליכם מול הערכאות המשפטיות. אנו במשרד עורכי הדין שקמה אדרי מתמחים בניהול תיקים בתחום הפלילי ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת!

כיצד עורך דין פלילי בראשון לציון יכול לעזור לכם?

  • עורך דין פלילי בראשון לציון ידריך אתכם כיצד להתנהל מול גורמי החקירה, מול הגורמים המשפטיים ומול התקשורת. 
  • עורך דין יבנה תכנית אסטרטגית כבר מהרגע הראשון, דבר שיעזור לגורמי החקירה להבין את עמדתכם ובהמשך אף ישרת אתכם בהליך הפלילי עצמו.
  • עורך דין ידע אם יש צורך בביצוע פעולות נוספות להוכחת חפותכם, במקרים מסוימים אף יסתייע בשירותי חוקר פרטי.
  • עורך דין ימנע ממכם לעשות טעויות, בתום לב, אשר עלולות להכריע את גורל התיק הפלילי. 

סוגי עבירות פליליות ועונשים פוטנציאליים בהן עורך דין פלילי בראשון מומחה:

עבירות פליליות הן עבירות שהעונש בצידן יכול להיות מאסר (ואף מאסר ומאסר עולם) אך גם יכול לכלול  קנסות וגזרות אחרות. בין העבירות הפליליות הנפוצות ביותר אנו יכולים לראות האשמות בעבירות של: אלימות, עבירות מין, מתן שוחד, עבירות סמים, הימורים לא חוקיים, סחיטה באיומים, עבירות מיסים, הונאות, עבירות רכוש, עבירות זיוף, נהיגה בשכרות ועוד.

עו"ד פלילי בראשון לציון לשירותך

לסיכום, עבירות פליליות יכולות לגרום לשינוי מהותי בחייו של אדם. לעתים מדובר באדם נורמטיבי ששגה לראשונה בחייו ומבקש הזדמנות שניה, לעיתים מדובר באדם חף מפשע שנדרש להתמודד עם האשמות שווא. אנו במשרד עורכי דין שקמה אדרי, בעלי ניסיון בתחום בניהול תיקים בתחום הפלילים בבתי המשפט הגדולים בישראל ומעניקים ליווי אישי החל משלב הייעוץ לפני חקירה משטרתית, דרך הייצוג בבית המשפט, שחרור ממעצר, מחיקת כתבי אישום, בקשות לעיכוב הליכים משפטיים ועוד.

משרד עורך דין פלילי בראשון לציון שקמה אדרי

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    form-image form-image

    שאלות ותשובות

    ראשית, היום כבר לא נדרש להגיע לתחנת המשטרה באופן פיזי כדי להגיש תלונה, ולמעשה ניתן להגישה באופן מקוון מבלי לצאת כלל מהבית.

    שנית, וחשוב מכך, מומלץ להתייעץ עם עורך דין פלילי בטרם הגשת התלונה, והדבר נאמר ביתר שאת כאשר מדובר בהגשת תלונה מקוונת, זאת מאחר ויתכן שישנן ראיות אשר נדרש לאסוף אותן באופן מיידי וכל עיכוב עלול להביא לאיבודן, כמו כן, בהגשת תלונה מקוונת נדרש ממך לתאר במילים שלך את אופן קרות האירוע, דבר שעלול להסתבך אם אתה שרוי בלחץ, תחת איום, פגיעה או אף לא מנוסה מספיק. משפט אחד שעלול להיראות שולי בעיניך, עלול להביא לסגירת התיק.

    ראשית חשוב להבין מהי אותה תקיפה עליה מדובר, אך באופן עקרוני ועל פי הנתונים שניתנו אסביר כי ישנן שני מסלולי פעולה אפשריים עבורך. האחד, שעדיף כי יתקיים באופן מיידי, הינו הגשת תלונה במשטרה ופתיחה בחקירה פלילית. לשם כך, מומלץ להתייעץ עם עורך דין פלילי מקצועי הבקיא בחוק ובפרקטיקה כאחד. בסופו של הליך זה, תידון שאלת ההרשעה, ומתן גזר הדין וכיוצא בזאת גם הייתכנות למאסר מאחורי סורג ובריח.

    המסלול השני, מנותק משאלת העונש ועוסק רק בשאלת החבות, במילים אחרות, שאלת הפיצוי הכספי. תחום זה הוא תחום אזרחי.

    חשוב לדעת שבהינתן הרשעה בהליך הפלילי, נפתח בפניך 'הליך מקוצר' לקבלת הפיצוי על נזקיך, והוא נקרא 'תביעה נגררת'. לרוב הוא הליך עדיף על ההליך האזרחי הרגיל. גם בנוגע אליו מומלץ להתייעץ עם עורך הדין הפלילי שמייצג אותך.