facebook whatsapp youtube

עורך דין סמים

author
date
13.03.2022
time
1 דקות קריאה
מאמרים נוספים בנושא:

עבירות סמים

סחר, גידול והחזקה לצריכה עצמית

עורך דין סמים שקמה אדרי תלווה אתכם בכל ההליך כבר משלבי הייעוץ לפני החקירה המשטרתית וכמובן לאורך ההליך כולו. לייעוץ ראשוני עם עורך דין פלילי עבירת סמים כמו סחר, גידול והחזקה לצריכה עצמית – צרו קשר.

עבירות סמים הן מהעבירות הקשות ביותר בתחום הפלילים. העונש על החזקת סמים למשל, יכול להגיע לכדי 20 שנות מאסר. המערכת המשפטית בישראל רואה בחומרה רבה כל מה שקשור לגידול, החזקה, ייבוא, ייצוא, שימוש ואפילו רק החזקה של סמים. העבירות על סמים יכולות להיות מגוונות ובסיטואציות שונות, אולם ברוב המקרים העונש הוא קשה מאוד ומשנה חיים. על כן חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי המנוסה בטיפול בתיקים הקשורים לשימוש והחזקת סמים. משרד עו"ד שקמה אדרי בעל ניסיון רב והצלחות מוכחות  בתיקים פלילים בעבירות הסמים. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ואפשרו לנו ללוות אתכם בהליך.

עו"ד עבירות סמים לאיזה מצבים?

  • גידול סמים – המערכת המשפטית רואה בחומרה רבה כל מה שקשור לגידול וייצור סמים בישראל. בין אם נתפסתם בגידול עציץ אחד או כמה עציצים, העבירה תתקיים ותסכן אתכם בענישה המקסימלית הקבועה בחוק והיא  20 שנות מאסר בפועל. 
  • החזקת סמים – העבירה מתקיימת מעצם קיומו של הסם בחזקתכם כאשר לא נדרשת פעולה פיזית שלכם בסם, או אף החזקתו על ידי אחר אולם בשליטה שלכם, כך גם במקרה של החזקת סם על ידי אחד מבני חבורה בהסכמה של יתר החברים.  במצב זה אתם תואשמו בגין החזקת סמים ותצטרכו להוכיח את חפותכם. כאמור גם החזקה של כמות קטנה של סמים מעל המותר בחוק עשויה לגרור פתיחת תיק פלילי, רישום פלילי לתיק קיים וכמובן גם למאסר בפועל.
  • צריכת סמים – כל החזקה של סם מעבר לכמות המוגדרת כ'שימוש עצמי'  שאז תחול מדיניות אי ההפללה),  תהווה עבירה פלילית. לדוגמה: שימוש במריחואנה/קנביס עד 15 גרם יחשב כשימוש עצמי שבנסיבות מסוימות ייכלל תחת מדיניות אי ההפללה, כך גם שימוש בחשיש עד 15 גרם, בקוקאין עד 0.3 גרם וכו'. לעתים כאשר מדובר בהסתבכות ראשונית וסמים קלים, עורך דין סמים טוב יוכל לנסות לשכנע את בית המשפט להסתפק בעונש צופה פני עתיד בלבד שלא כולל רכיב מאסר בפועל. .

עבירות סמים

עורך דין עבירות סמים

זקוקים לשירותיו של עורך דין עבירות סמים מקצועי ומנוסה בתחום? הגעתם למקום הנכון. עו"ד שקמה אדרי, המתמחה בדין הפלילי, לרבות בייצוג בעבירות סמים למיניהן מסבירה מדוע חשוב לבחור עורך דין מקצועי לייצוג בעבירות אלו: עורך דין בעל ניסיון, בפרט בתחום עבירות הסמים, ידע לנתח את המצב הראייתי בתיק, להבין מהן ההשלכות המשפטיות, לזהות כשלים טכניים באיסוף ובחינת הסם ובעזרת כל אלו יכול להוכיח את חפותו של הנאשם אם נקלע לסיטואציה על לא עוול בכפו או הופלל, לבטל את כתב האישום או לחילופין, במקרים אחרים, יביא להקלה בעונש ואף הסתפקות בענישה שאינה כוללת מאסר.  

עורך דין פלילי עבירת סמים

שימוש בסמים עדין נחשב כעבירה, בהתקיימות תנאים מסוימים אף עבירה חמורה, שהעונש בגינה הינו מאסר, קנס ורישום פלילי. עבירות הסמים כוללות גם החזקת סמים, גידול סמים, סחר בסמים ואפילו שימוש עצמי בכמות קטנה – כל יכול אדם מן השורה למצוא עצמו מסתבך עם עבירה פלילית קשה מאוד. 

עורך דין פלילי עבירת סמים מטעם משרד עו"ד שקמה אדרי יוכל לספק לכם הגנה משפטית ברמה הגבוהה ביותר בתחום זה. המשרד בעל ניסיון רב בניהול תיקים פליליים, לרבות תיקים הקשורים לעבירות סמים על כל סוגיהן. לפרטים נוספים וייעוץ משפטי צרו עמנו קשר באתר או בטלפון במהירות האפשרית ונעמוד לצידכם בכל הכוח.

גידול סמים בבית או במעבדה עשוי לגרור עונשים כבדים במיוחד:

גידול קנאביס בישראל נחשב לתופעה די נפוצה למען האמת ולא מעט פעמים, מי שנתפס מורשע בעבירת גידול והחזקת סמים. העבירות הללו יכולות להוביל לכדי מאסר מקסימלי של 20 שנים, גם אם מדובר באנשים נורמטיביים לחלוטין שאין להם עבר פלילי. החוק היבש אינו מייחס חשיבות לסוג הסם או הכמות שמגדלים . בשל חומרת העבירה והסיכון העונשי הנשקף למורשע בה, מומלץ לפנות לייעוץ אל עורך דין עבירות סמים בהקדם האפשרי.

עורך דין עבירות סמים – החזקת סמים:

עבירה נוספת היא זו של החזקת סמים, בין אם לצרכי מסחר ובין אם לצרכי שימוש עצמי. בישראל אסור להחזיק סמים, בנסיבות מסוימות של שימוש עצמי תחול מדיניות 'אי ההפללה', אולם במקום בו אינה חלה, ניתן יהיה לפסוק ענישה של 3 שנות מאסר ולעתים אף יותר מכך. 

לסיכום, אם נתפסתם עם סמים או הואשמתם בהחזקת סמים, גידול סמים, שימוש או סחר בסמים, אנא צרו עמנו קשר במשרד עורכי הדין שקמה אדרי בהקדם האפשרי ותאפשרו לנו ללוות אתכם בכל ההליך כבר משלבי הייעוץ לפני החקירה המשטרתית וכמובן לאורך ההליך כולו. חשוב מאוד ליצור קשר מוקדם ככל האפשר ולא לשוחח עם אף אחד ללא ייצוג עו"ד.

החשיבות של עורך דין פלילי עבירת סמים:

במקרים רבים עורך דין פלילי עבירת סמים מקצועי, יוכל לסייע לכם לצאת מהמצב הלא נעים אליו נקלעתם, יעזור לזקק את העובדות שמחזקות את טענתכם ויכריע למעשה את גורל התיק הפלילי. משרד עורכי הדין שקמה אדרי ילווה אתכם לאורך ההליך המשפטי, בנחישות וקשב רב, ילחם למען זכויותיכם ולמען התוצאה הטובה ביותר עבורכם. 

עורך דין פלילי עבירת סמים – מהן עבירות הסמים?

על פי החוק, אסור להחזיק ולהשתמש, לגדל, למכור, לייבא, לתווך, לייצר , ולהפיק סמים, ואדם העושה זאת מבצע עבירה פלילית שדינה מאסר. בחוק הבדל ברור בין שימוש בסמים לצריכה עצמית ובין שימוש והחזקת סמים לצרכים מסחריים. החמורה מבין השניים היא עבירת שימוש בסמים לצרכים מסחריים, והמבצע אותה מסתכן במאסר של עד 20 שנה. חשוב להבין כי כל כמות סמים היא אסורה, יחד עם זאת כמות הסם שנתפס משליכה על סיווג העבירה, בעוד שבתנאים מסוימים כמות קטנה תסווג כשימוש עצמי ותזכה את החשוד במדיניות של אי הפללה, הרי שכמות גדולה תגרור את החשוד להליך משפטי מורכב. 

נוסף לאמור, יש המחלקים את הסמים לשניים, קשים וקלים. לקלים בדרך כלל אין השפעה פסיכדלית לטווח ארוך והם פחות ממכרים והקשים הם ההיפך. מבחינת חוק אין הבחנה כזו ודין קלים כדין קשים, וכולם נחשבים למסוכנים.

עורך דין פלילי עבירת סמים

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    form-image form-image

    שאלות ותשובות

    תנאי לחיפוש חוקי ברכב הוא קיומו של 'חשד סביר' שמושא החיפוש עבר עבירה 'בת מעצר', והמשמעות היא שאינה מסוג חטא.

    לעיתים בהיעדר עילה כאמור, יכול השוטר לבקש את הסכמתכם לחיפוש – דעו כי על ההסכמה להיות מדעת , כזו שניתנה בצורה חופשית, ולאחר שמושא החיפוש קיבל מידע על משמעות סירובו ועל זכותו להיוועץ עם עורך דין פלילי המתמחה בעבירות סמים.

    לא! ללא רישיון ספציפי ואישור כדין מהמנהל הרי שאסור לעשות כל פעולה שנאסרה בחוק בנוגע לסמים, וכיוצא בזאת אסור לגדל, להפיק , לייצר ואפילו לא לצרוך.

    אולם, במצבים מסוימים בהם ישנו צורך מוכח רפואית לצריכת הסם, ייתכן שישנה חשיבות מכרעת ליידע בכך את גורמי החקירה. כך או כך, נדרש להתייעץ עם עורך דין עבירות סמים המנוסה בייצוג בהליכים אלו על מנת להבין את מכלול המשמעויות, הסיכויים והסיכונים הכרוכים בכך.