facebook whatsapp youtube

מעצרים וזכויות אדם

author
date
23.03.2022
time
1 דקות קריאה
מאמרים נוספים בנושא:

ייצוג בהליכי מעצר

מעצר הוא אקט כוחני אשר מגביל את חירותו של החשוד בביצוע עבירה מכל אחת מהעילות המנויות בחוק. אין דומים הליכי מעצר בשלבי החקירה להיליכי המעצר שבתיק העיקרי, ובתמצית:

'מעצר ימים'

מעצר חשוד יכול לקרות כפתיחה של הליך פלילי כאשר רק לאחריו תחל החקירה הגלויה, או לחילופין יתכן שיגיע לאחר שהמשטרה הזמינה את הנאשם להגיע באופן עצמאי לחקירה וסיפרה לו אודות החשדות כנגדו.

לכן, אם זומנת לחקירה באזהרה יתכן שבסופה תיעצר ותילקח להארכת מעצר בפני שופט – אתה זקוק לייעוץ מיידי מעו"ד מקצועי!

המשטרה רשאית להחזיק בעצור עד 24 שעות שלשם הארכתן מחוייבת להביאו בפני שופט. האחרון נדרש לבחון שלושה פרמטרים בטרם יורה על פגיעה בזכויותיו של החשוד ובמילים אחרות, יאריך את משך המעצר:

  • חשד סביר לביצוע עבירה.
  • התקיימות אחת מעילות המעצר : מסוכנות, הליכי חקירה שמחייבים את החזקתו במעצר, חשש לשיבוש הליכי חקירה או כאשר קיימת סכנת הימלטות מהליכי חקירה או מהדין.
  • היעדר חלופה ראויה.

בהתקיים כל אלו, רשאי בית המשפט להאריך את משך המעצר בימים ספורים בכל פעם – מכאן שמו 'מעצר ימים'.

הליך מעצר זה מתקיים לפני הגשת כתב האישום, בעוד שהמוחזק הינו 'חשוד' בביצוע עבירה פלילית.

מעצר עד תום ההליכים

הליך מעצר זה שונה מקודמו ולא בכדי נקרא 'מעצר עד תום ההליכים', שכן תחילתו במועד הגשת כתב האישום וסופו בתום ההליכים הפלילים.

חשיבות ייצוג איכותי בהליך המעצר

כל דקה במעצר היא גורלית ולכן ישנה חשיבות מכרעת לבחירת ייצוג משפטי איכותי ובלתי מתפשר.

עורך הדין המייצג בהליך מעצרים נדרש להפגין נחישות, בקיאות בדין הפלילי ובפסיקות בתי המשפט ולהיות בעת נסיון מוכח בייצוג בהליכי מעצר.

עורכת הדין שקמה אדרי, בוגרת LLB במשפטים בהצטיינות יתרה, בעלת נסיון רב בייצוג בתיקים מורכבים ומתוקשרים שהתנהלו בבתי המשפט השונים לרבות בערעורים בבית המשפט העליון. את נסיונה היא רכשה במהלך עבודתה במשרדים פרטים ובהתמחותה בסנגוריה הציבורית, הקימה את משרדה שבתל אביב בכדי להעניק ייצוג איכותי לחשודים ונאשמים בהליך הפלילי. עורכת הדין שקמה אדרי בעלת נסיון רב והצלחות בשחרור ממעצר ימים ומעצר עד תום ההליכים.

הליכים נלווים למעצר

לצד הליך המעצר עצמו, הרי שישנם הליכים נוספים בהם מעניקה עו"ד אדרי ייצוג משפטי מקצועי:

  • הליכי החזרת תפוסים – מחשב, טלפונים ומסמכים.
  • בקשות לחילוט.
  • הליכי שימוע.
  • יעוץ לפני חקירה.
  • בקשה לאיסור פרסום שם חשוד.

לקביעת פגישת ייעוץ עם עורכת דין פלילית מובילה בתחומה, ניתן להשאיר פרטים באתר ולהמתין שנציג מטעם המשרד יצור איתך קשר, או לחילופין להתקשר למספר 054-5238646 ולקבל ייעוץ מקצועי 24/7.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    form-image form-image