facebook whatsapp youtube

עורך דין פלילי תל אביב

author
date
13.03.2022
time
1 דקות קריאה
מאמרים נוספים בנושא:

עורך דין פלילי בתל אביב שקמה אדרי

חיפוש אחר עורך דין פלילי תל אביב צריך להיעשות בכובד ראש, כיוון שעליו ככל הנראה יקומו ויפלו תוצאות המשפט שלכם והגזירה שתשפיע יותר מכל על החיים שלכם לתמיד. הרשעה בעבירה פלילית תגרור ענישה במגוון דרכים החל מעצם הטלת רישום פלילי ועד לחיוב במאסר בפועל. ענישה קשה זו עלולה להקשות עליכם את ההשתלבות בחברה לאחר מכן ועוד. 

משרד עורכי הדין הפלילי שקמה אדרי, הוא משרד עם ניסיון רב בניהול תיקים פליליים בעבירות השונות. המשרד בעל הישגים רבים בתחום שחרורים ממעצר, מחיקת כתבי אישום, עיכוב הליכים משפטיים ועוד. המשרד ילווה אתכם החל משלב הייעוץ המשפטי הראשוני לפני חקירת המשטרה ולאורך כל הדרך.

סוגים של עבירות פליליות בהן מטפל עורך דין פלילי תל אביב 

  • עבירות צווארון לבן ותיקים בעלי פרופיל ציבורי גבוה – לרבות עבירות מיסים, הלבנת הון, הגבלים עסקיים וניירות ערך. 
  • ייצוג בעבירות סמים לרבות שימוש, החזקה או סחר בסמים – על אף מדיניות אי ההפללה והשימוש הנפוץ בסם מסוג קנאביס, הרי שהחוק אוסר את החזקתו וקובע סנקציה עונשית תחתיו. 

המורשע בעבירת סמים חמורה יכול צפוי למאסר ממושך שיכול להגיע אף ל-20 שנות מאסר בפועל.

עורך דין פלילי בתל אביב

  • ייצוג בעבירות אלימות – לרבות אלימות במשפחה, אלימות כלפי נושא משרה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ועוד. חומרת עבירות אלו משתנה בהתאם לנסיבות ועלולה להוביל למאסר ממושך מאחורי סורג ובריח.
  • ייצוג בעבירות איומים – עבירת איומים נחשבת גם היא כעבירת אלימות שהעונש בצידה עלול להגיע גם ל-9 שנות מאסר ( באם מדובר בסחיטה באיומים). 
  • ייצוג בעבירות סייבר – עבירות המתרחשות במרחב הרשת והופכות נפוצות בשנים האחרונות. 
  • נוסף על כך המשרד מייצג עצורים, קטינים ונוער, ייצוג בעבירות מין, ועוד.

עורך דין פלילי תל אביב יסייע לכם בכל אלה.

איך למצוא עורך דין פלילי תל אביב?

כאשר אתם מוזמנים לחקירה במשטרה בגין עבירה פלילית או נמצאים כבר בהליך פלילי, יהיה עליכם ליצור קשר עם עו"ד פלילי בעל ניסיון רב שנים בתחום המתמחה בניהול תיקים מהסוג שלכם. עורך דין שילחם עבורכם ויש לו את הניסיון והידע המקצועי, יוכל לעזור לכם החל משלב הייעוץ המקדים החשוב מאוד ולאורך כל ההליך. מרגישים שנעשה לכם עוול? שנקלעתם לסיטואציה במקום ובזמן הלא נכונים? שהפלילו אתכם? שמגיעה לכם הזדמנות שנייה? צרו עמנו קשר במשרד עורכי הדין שקמה אדרי ואנו נעמוד לצדכם לכל אורך הדרך. משרד עורכי הדין שקמה אדרי, עומד לרשותכם בכל בעיה ועניין.

עו"ד פלילי תל אביב שקמה אדרי

עו"ד פלילי תל אביב שקמה אדרי

בחירת עורך דין פלילי אינה עניין של מה בכך. רבים נקלעים למצב בו הם חשודים בביצוע עבירה כאשר הם יודעים היטב שהדבר לא נכון. ידיעתו של אדם שלא ביצע עבירה אינה מספיקה על מנת להוכיח זאת בבית המשפט או בכלל להביא לכדי סגירת התיק עוד בשלבי החקירה. ההוכחה לאי ביצוע עבירה צריכה להיות מגובה בראיות הקבילות ע"י בית המשפט ולהסתמך גם על הכתוב בחוק. לכן, בבחירת עורך דין פלילי תל אביב חשוב לא להתפשר, לבחור עורך דין בעל ניסיון רב בייצוג חשודים בפלילים בכלל ובסוג העבירה המיוחסת לחשוד בפרט. ככל שלעורך הדין יהיה ניסיון בהתמודדות עם עבירות מסוג זה, כך הוא יהיה מעודכן יותר בחוק וכן בתקדימים משפטיים שניתן להיעזר בהם.

ייצוג ע"י עורך דין פלילי תל אביב בשימוע

כאשר אדם חשוד ואף עומד להיות נאשם בעבירה שמוגדרת בדרגת חומרה פשע (דרגת החומרה הגבוהה ביותר), החוק מקנה לו זכות שימוע לפני העמדתו לדין, זאת מלבד כאשר מדובר בעבירות אלימות במשפחה. השימוע הוא למעשה הזדמנות אחרונה להוכיח את טענותיו שלא ביצע את המיוחס לו לפני שהדברים עומדים להיות נידונים בבית המשפט. גם כאן חשוב ליווי של עור דין פלילי תל אביב או בהתאם למקום התנהלות התיק אשר יהיה מנוסה בייצוג בהליך שימוע, עורך דין שידע כיצד להפיק את המקסימום משלב זה. נדרש ניסיון רב כדי להצליח להפוך את הקערה על פיה ולגרום לכך שכתב האישום לא יוגש כלל או שיהיה שינוי בעבירות המיוחסות, אך עם עורך דין פלילי חד ובקיא בחוק הדבר יכול לקרות.

בחירת עורך דין פלילי בת"א בזמן המתאים

אם נחזור לאותו חשוד בעבירה פלילית הבטוח בצדקתו שלא ביצע את העבירה ושאין לו ניסיון בפלילים, הנטיה שלו פעמים רבות היא להתחיל את ההליכים מבלי לפנות לעורך דין באופן מיידי. בחירת עורך דין תל אביב ובכלל שיהיה מומחה בפלילים עם דגש על סוג העבירה הרלוונטי וגם מוקדם ככל האפשר היא קריטית לגבי ההמשך. ליווי של עורך דין כבר מהרגע הראשון עוד לפני תחילת החקירה ישפיע מאוד על מהלך הדברים. עורך הדין יכול להנחות את החשוד כיצד לצלוח את החקירה טוב יותר, לעמוד צידו אם המשטרה מעוניינת להאריך את מעצרו וכמובן לייצג בצורה הטובה ביותר בבית המשפט.

עו"ד שקמה אדרי היא עורכת דין פלילית בעלת ניסיון רב בליווי וייצוג חשודים ונאשמים בעבירות פליליות שונות. היא מלווה  ומייצגת את לקוחותיה במקצועיות ורגישות רבה. מוזמנים ליצור קשר.

האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    form-image form-image

    שאלות ותשובות

    ככלל, אם חלפו 180 ימים ממועד ההפקדה של הערבות, ולא הוגש נגדך כתב אישום הרי שהינך זכאי לקבלם חזרה. שים לב שהדבר תקף בתנאי שבית המשפט לא הורה על הארכת הערבות.

    באפשרותך לבדוק את סטטוס הערבות באתר משטרת ישראל.

    הערה – גם אם הוגש כתב האישום, באפשרותך לקבל את דמי הערבות שלך בחזרה ומומלץ להיעזר בעורך דין פלילי לשם כך.

    בית המעצר בתל אביב נקרא אבו כביר, נמצא בכתובת בן צבי 84, תל אביב יפו.

    במקרה שבו נדרש לאתר היכן העצור נמצא, ניתן להתקשר לטלפון 02-6225300.

    ראשית חשוב להבין האם מדובר על מעצר ימים או מעצר עד תום ההליכים.

    בהנחה שמדובר במעצר 'ימים', קרי, טרם הוגש נגדו כתב אישום, הכלל הוא כי אינו זכאי לביקור אלא אם הקצין הממונה על החקירה שלו אישר זאת.

    בכל מקרה, אם אנחנו מדברים על בית מעצר אבו כביר, הרי שניתן ליצור קשר בטלפון לשאלות כלליות: 074-7836920, בטלפון של קצין האסירים: 074-7836907, ובטלפון לזימון ביקורים: 074-7897777.

    ובכל מקרה, לשאלות בדבר ביקור עצורים מומלץ להתייעץ עם עורך דין פלילי בתל אביב באופן פרטני.